Compania FLV ASCENT SRL anunță deschiderea Postului Vacant de Manager de Oficiu
Responsabilități:
Organizarea și menținerea activității eficiente a oficiului (comandă consumabile, rechizite de birou etc.);
Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (preluarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite, emise);
Asigurarea multiplicării și scanării documentației;
Expedierea corespondenței de ieșire;
Întocmirea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Evidența registrelor companiei, contractelor de prestări de servicii, de arendă, de vînzare-cumpărare;
Recepționarea apelurilor telefonice și corespondenșei prin intermediul e-mailurilor;
Pregătirea pachetului de documente pentru import-export marfă;
Elaborarea actelor, cererilor, acordurile, modificarea, înregistrarea, evidența contractelor;
Îndeplinirea sarcinilor directe ale directorului general;
Evaluarea și prevenirea tuturor riscurilor în sistemul de managemenet al siguranței alimentelor;
Alte sarcini administrative.
Cerințe:
Cunostinte PC, Word, Excel, Engleză (avantaj), Rusă, Română;
Permis de conducere categoria B - Avantaj
Persoană organizată, dinamică, punctuală, responsabilă, cu dorința de a învăța.
Abilităţi de comunicare , dorința de dezvoltate şi orientarea spre rezultat;
Condiții de muncă:
Programul de lucru: 08:00 - 17:00, de Luni până Vineri.
Salariu - de la 15.000 lei.
Angajare oficială şi pachet social deplin.
Concediu anual plătit, tichete de masă, ceai, cafea.
Posibilitate de dezvoltare, cursuri, treininguri.
Birou de muncă, telefon, deplasări de serviciu.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul la email-ul: vlad.dogoter@flavascent.md
Mobil -076617777