Срок размещения вакансии истёк. Также, возможно, она была скрыта или удалена пользователем.

Specialist Call Center

До 2-х лет
Стаж работы
Посменный
График работы
Высшее
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум
языки

Responsabilități: Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon; Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei; Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date; Alte responsabilități legate de deservirea clienților. Cerințe: Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj; Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților; Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook; Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat; Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj). Aptitudini Abilități înalte de comunicare persuasivă; Abilități interpersonale; Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru; Flexibilitate. De ce SEBO? Salariu atractiv și beneficii motivante; Angajare oficială; Bonusuri de performanță; Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere; Traininguri și dezvoltare profesională. Așteptăm cu drag CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea Specialist Call Center/JobList.md"

pегион Молдова Кишинёв мун. Центр

SEBO

SEBO

Sebo.md este o Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova specializată pe credite negarantate pe termen scurt și lung.