Office Manager

Нет опыта работы
Стаж работы
Полный день
График работы
Среднее
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум, Анг
языки

Responsabilităţi: Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice; Întâmpinarea clienților în oficiu, prezentare produse în show-room Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei; Calcule și oferte preliminare Suport îl managerilor de proiecte în gestionarea clienților Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise; Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare; Întocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice; Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea); Cerinţe faţă de candidaţi: Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila. Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă; Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris; Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet; 1C și AMO CRM Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare; Se ofera: Salariu atractiv + bonusuri Condiții de lucru la cel mai înalt nivel Traininguri periodice de dezvoltare individuala si profesională Posibilitate de avansare in post in cadrul grupului (Gardecor + MD Trade Romania -international) Pachet social; Munca într-un colectiv tânăr și o atmosferă prietenoasă; Telefon de contact

pегион Молдова Кишинёв мун. Телецентр