Operator al secției suport clientelă

До 2-х лет
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Молдова
Страна
Рум
языки

Detalii post: - Realizarea unui cadru de activitate adecvat și eficient în domeniile accordării suportului informațional NonStop la telefon deținătorilor de card, comercianților, casierilor Băncii în activitatea lor cu carduri, serviciilor urgente din cadrul sistemelor informaționale de plăți, precum și monitorizarea anumitor sectoare ce țin de deservirea cardurilor bancare.   Profiluln candidatului: - Studii universitare în domeniul economic; - Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator; - Experiența în domeniul cardurilor bancare (este un avantaj); - Cunoașterea limbilor române, rusă și engleză; - Abilități analitice; - Abilități de dezvoltare a cunoștințelor profesionale; - Responsabilitate, abilitate de a lucra în echipă. Beneficii: - Salariu competitiv şi alte beneficii financiare; - Program de muncă stabil; - Tichete de masa în valoare de 45 lei/zi; - Oportunități de dezvoltare profesională. Doritorii de a participa la concurs sunt rugați să transmită CV-urile la adresa de e-mail: hr@vb.md Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care corespund cerinţelor menţionate.

pегион Молдова Кишинёв мун.

Victoriabank

Victoriabank

B.C. „Victoriabank” S.A. este prima bancă comercială din Moldova, de la care a pornit procesul de dezvoltare a sistemului bancar privat din țară.

Departamentul Resurse Umane