Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Responsabilități:
- Instruirea angajaților (operatori contact - centru) în vederea dobindirii cunoștințelor, abilităților, atitudinilor și comportamentelor necesare în activitatea lor curentă;
- Asigurarea planificarii programelor de training;
- Stabilirea scopurilor si obiectivelor instruirii și/sau prezentarilor, precum și ale metodelor de instruire;
- Elaborarea materialelor de training, studiilor de caz, etc;
- Prezentarea efectiva a programelor de training, in dependenta de necesitațile si obiectivele companiei si ale angajaților;
- Elaborarea propunerilor de traininguri noi, in dependenta de nevoile identificate in timpul instruirii și aducerea propunerilor de dezvoltare.
Cerințe:
- Studii superioare, preferabil in stiințe socio-umane;
- Experienţă profesională: minimum un 1 an (preferabil în domeniul call-center);
- Calificarea necesară: cursuri de specializare;
- Atestat de formator – va constitui un avantaj;
- Utilizator experimentat PC: Word, Excel, PowerPoint;
- Fluență în limba: de stat, rusă, engleza mediu/avansat.
Noi oferim:
- Salariu motivant;
- Intregul pachet social;
- Lucrul intr-o chipă tinară si dinamică;
- Program de lucru: Full-time.
Numar de telefon: 067334400
Persoana de contact: Olga
E-mail: hr@viatel.md
regiune Moldova Chișinău mun. Buiucani