Responsabilități:
Organizarea și menținerea procesului de recrutare și selecție a personalului pentru pozițiile vacante.
Arhivarea tuturor plăților peroanelor fizice (operatori)în baza de date a companiei
Întocmirea contractelor de prestări servicii cu persoane fizice/juridice.
Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajarea, modificare și încetare a contractului individual de muncă,de sancționare,premiere ,diferite tipuri de concedii ect.) în conformitate cu solicitările parvenite în companie
Asigurarea evidenței curente în registrele privind personalul și întocmirea tabelului de pontaj
Evidența concediilor și elaborarea ordinelor
Responsabilități în domeniul securității și sănătății în muncă a angajaților
Cerințe față de candidat :
Cunoștințe temeinice ale legislației muncii
Studii superioare în managamentul resurselor umane ,drept, contabilitate sau alte domenii relevante
Abilități bune de operare a calculatorului
Nivel ridicat de responsabilitate și atenție
Experiență la un post similar minim 1 an
Cunoașterea limbilor română și rusă