Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.

Contabil Superior

Până la 2 ani
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Superioare
Învățământul
Chișinău mun.
Regiune
Rus, Rom
limba

Compania Rogob este în căutarea unui coleg / unei colege pentru a suplini funcţia de Contabil Superior. Responsabilitățile tale: -organizarea și aplicarea sistemului de evidență contabilă conform politicilor de contabiltate a întreprinderii pe sectoarele din subordine: evidența avansurilor, datoriilor și cheltuielilor, decontărilor cu furnizorii și alte plăți, înregistrărilor și evidenței activelor fixe; -repartizarea sarcinilor, în vederea asigurării procesului de evidență completă și în termenul stabilit; -monitorizează reflectarea de către contabili a tuturor operațiunilor economice în registrele contabile și introducerea datelor în sistemul de evidență contabilă; -verificarea proceselor verbale, actelor de casare și devizelor de cheltuieli întocmite, la procurarea, realizarea sau reparația imobilizărilor corporale, necorporale și OMVSD; -emiterea facturilor pentru alte operațiuni economice decât cele legate de fluxul de vânzări ale produselor finite; -verificarea zilnică a evidenței consumurilor și cheltuielilor în vederea repartizării acestora pe centre de cost și articole de buget; -reflectarea integră și repartizarea sistematică la cheltuielile perioadei a taxelor/impozitelor trimestriale/anuale și a cheltuielilor anticipate,după caz; -reflectarea tranzacțiilor de închidere lunară cu privire la închidere reciprocă de conturi, reflectarea costurilor în perioada de raportare, calculul diferențelor de curs etc.; -participarea lunară la întocmirea Declarației TVA12 (Taxa pe valoarea adăugată) și prezintă spre aprobare contabilului-șef. Ce așteptăm: -studii superioare de specialitate (contabilitate, finanțe, economie, etc.); -experiență anterioară de cel puțin 1 an pe o poziție similară; -cunoștințe solide în domeniul legislației privind standardele contabile, codul fiscal; -cunoștințe avansate a pachetului MS Office; -abilități foarte bune de planificare, organizare și prioritizare a task-urilor. Ce oferim: -carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară; -salariu competitiv; -training-uri în domeniul de activitate; -mediu de lucru dinamic și interactiv; -prânz gratuit. Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să îți oferim detaliile. Te așteptăm în echipa Rogob!

regiune Moldova Chișinău mun.