Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Avem nevoie de o persoană inteligentă, coerentă, responsabilă, organizată, care va deveni parte din echipa noastră. Suntem în căutarea unei persoane capabila să-și organizeze de sine stătător programul de lucru, stabilind prioritățile în executarea sarcinilor.
Responsabilități: - la nivel global, contribuția la creșterea profitului companiei; - căutarea activă a clienților; - oferirea de consultații clienților cu privire la produsele comercializate; - oferirea de asistență conducerii în relațiile cu clienții.
Cerințe: - spirit de inițiativă; - perseverență, comunicativitate, ; - cunoașterea etichetei vînzărilor și amabilitate; - experiența în vînzări și relații cu clienții este binevenită; - cunoașterea obligatorie a limbilor rusă și română.
Condiții: - oportunități de dezvoltare profesională; - achitarea salariului la timp; - instruire.
Expediați CV-ul la adresa electronică: contabilitate@acseal.md
regiune Moldova Chișinău mun.