Manager oficiu

5 000 MDL
Зарплата, от
Нет опыта работы
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум
языки

Responsabilități: - Editarea, arhivarea, administrarea documentelor și altor activități de birou. - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei. - Va organiza participarea firmei la diferite evenimente ( deplasări, tîrguri, expoziții etc.). - Comandarea necesarului de consumabil (birotică, papetărie etc.) - Va căuta și va contacta obligatoriu clienți potențiali. - Negocieri, consultări, încheierea contractelor cu clienții. Cerințe: - Studii superioare. - Cunoașterea limbii romîne și ruse fluent. - Posedarea aplicațiilor MS Office, Excel. - Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă). - Responsabilitate directă privind atingerea obiectivelor de vânzări stabilite - Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare. Noi oferim: - Salariu atractiv + premii în funcție de rezultate. - Pachet social complet. - Sprijin și suport din partea echipei. - Cafea, ceai și nu doar. - Program de lucru stabil (Luni-Vineri, 09:00-17:00). Atenție! Expediați CV-ul pe adresa de e-mail cu mentiunea "Manager Oficiu".

pегион Молдова Кишинёв мун. Ботаника

Mihaela

  • Без звонков, предпочитаю сообщения