Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilitățile de bază:
-coordonarea lucrului sysadmin-ului și șoferilor
-organizarea circuitului de acte în companie (primirea și repartizarea corespondenței, lucrul cu documentele)
-recepționarea apelurilor și întîlnirea oaspeților
-asigurarea lucrului în cadrul oficiului (achiziția celor necesare)
-îngrijirea oficiului și micilor noștri prieteni
-ajutor în pregătirea evenimentelor corporative
-executarea sarcinilor la rugămintea managerului
Cerințe:
-cunoașterea limbii române și ruse (dacă știi și engleza, minunat)
-experiență de lucru de cel puțin 1 an în acest domeniu
-abilități de coordonare a lucrului echipei (șoferi, sysadmin)
-punctualitate, atenție la detalii și proactivitate
Oferim:
-program de lucru: Luni – Vineri, 9:00 - 18:00
-locația oficiului: Calea Orheiului 28/1 (sectorul Rișcani)
-angajare oficială, zi de odihnă în ziua de naștere și dispozitive "cu măr"
P.S. la general, avem un birou fain în sectorul Râșcani, maimuțele, PS4 și biliard :)
Îndrăznește și expediază CV-ul tău la adresa: jobs@simpals.md, indicând Office Manager în subiectul scrisorii.
regiune Moldova Chișinău mun. Râșcani