SARCINI SI RESPONSABILITĂȚI:
Planificarea obiectivelor sezoniere și a activităților în sectorul agricol
Organizarea personalului în procesul de lucru, inclusiv evidența și gestionarea activităților personalului din subordine
Evidența îndeplinirii normelor de producere calitativ și eficient
Planificarea necesarului de aprovizionare, supravegherea procesului de aprovizionare cu mărfuri si materiale necesare sectorului dat
Planifică și gestionează necesarul de personal, timpul necesar a lucrărilor specifice ale tehnologiei de cultivare, de culegere etc.
CERINȚE:
Experiență în economie si agronomie, preferabil viticultură si pomicultură
Să posede cunoștințe temeinice în domeniul gestiunii sistemului organizatoric
Studii Superioare: Economie , Agronomie preferabil (viticultura si pomicultura)
Abilități de conducere a grupurilor de persoane
Persoană activă, responsabilă, orientată spre rezultat
Cunoștințe in utilizarea calculatorului (MS Office, internet)
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat; engleză - intermediar (preferabil)
Permis de conducere de cat. B, și disponibilitatea de a se deplasa pe teritoriul Moldovei.
VĂ VOM OFERI:
stabilitate în lucru și salarizare;
pachet social și remunerare după rezultat;
activitate interesantă, dinamică și utilă pentru agricultura Moldovei;
Vehicul de serviciu.
Dacă sunteți încrezut în forțele proprii și doriți să contribuiți la dezvoltarea agriculturii și țării,
VĂ AȘTEPTAM LA NOI ÎN ECHIPĂ.
Codru ST fondată în 1992 este o companie agricolă specializată în creșterea, păstrarea, prelucrarea și comercializarea fructelor și a materialului săditor pomicol și viticol.