Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Responsabilități:
- Instruirea angajaților (operatori call- center) în vederea dobandirii cunoștințelor, abilităților, atitudinii și comportamentelor necesare în activitatea lor curentă.
- Asigură planificarea programelor de training.
- Stabileste scopurile si obiectivele instruirii și / sau prezentarilor, precum și metodele de instruire.
- Elaborează materialele de training, studiile de caz,etc.
- Susține efectiv programe de training, in acord cu necesitațile si obiectivele companiei si ale angajaților.
- Întocmește rapoarte de training .
- Elaborează propuneri pentru alte nevoi identificate in timpul trainingului și face propuneri de dezvoltare.
Cerințe:
- Studii superioare, preferabil in stiințe socio-umane.
- Experienţă profesională :minimum un 1 an de experienţă în domeniu in call-center.
- Calificarea necesară: cursuri de specializare .
- Atestat de formator –va constitui un avantaj.
- Operare PC: Word, Excel, PowerPoint.
- Fluență în limba: de stat, rusă,engleza mediu/avansat.
Beneficiați:
- Salariu motivant.
- Se ofera intreg pachet social.
- Echipă tinară,dinamică.
- Program de lucru: Full-time
Numar de telefon: 067334400
Persoana de contact: Olga
E-mail: hr@viatel.md
regiune Moldova Chișinău mun. Sculeni