Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Profilul candidatului:
Studii de superioare,
Experiență în domeniu de minim 1 an preferabil pe aceeași poziție sau una similar
Limbi: Romana, Rusa, Engleza (mediu)
Cunoștințe PC (MS Office)
Bune abilități de negociere, comunicare
Responsabilitate, loialitate şi dinamicitate
Permis : Categoria B
Sarcini:
- Urmareste si asigura necesarul de material/servicii pentru diverse proiecte conform procedurilor existente;
- Lucreaza cu baza de date interna / externa pe partea de achizitii auxiliare productiei;
- Mentinerea relațiilor de colaborare cu Furnizorii din baza de date existentă,
- Prospecteaza piata si identifica potentiali furnizori pentru articolele si serviciile necesare;
- Negociaza preturile si conditiile comerciale pentru tipurile de produse si servicii achizitionate;
- Urmareste statutul comenzilor lansate pana la livrarea acestora;
- Organizeaza/verifică logistica livrarilor si inregistreaza in sistemul informatic facturi aferente;
- Verifica istoricul achizitiilor in vederea casarii activelor;
- Respecta termenele la efectuare a achizitiilor;
- Raportează conducătorului direct privind achizitiile realizate și etapa de desfășurare ale altor sarcini
Condiții de lucru:
- Angajare oficială
- Salariu avantajos
- Oportunități de avansare in cariera
- Telefonie corporativă
regiune Moldova Chișinău mun.