Ce oferim?
Salariu competitiv + bonus de perfomanţă;
Pachet social complet;
Telefon cu număr corporotiv;
Grafic stabil;
Participarea la evenimentele organizate de companie;
Un mediu de lucru prietenos și o atmosferă de lucru deschisă.
Responsabilităţi:
Menţinerea şi dezvoltarea bazei de date și a numărului planificat de vizite în clienţi din zona responsabilă;
Respectarea cu stricteţe a politicii comerciale elaborată de companie (lista de prețuri, oferte, discounturi, termeni de plată);
Identificarea noilor clienţi, oportunități şi recomandarea soluţiilor pentru creşterea rezultatelor;
Aplicarea în practică a iniţiativelor stabilite de companie: lansarea de produse noi, acţiuni de promovare, oferte speciale, etc.
Cerinţe:
Operare PC la nivel de utilizator;
Permis de conducere categoria B (constituie avantaj);
Cunoaşterea limbilor: română, rusă – fluente;
Abilități de comunicare, negociere, convingere, prezentare și negociere;
Сalităţi personale: activ/ă, responsabil/ă, determinat/ă.