Office Manager
Ești gata să devii parte din echipa DiazChim?
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru rolul de Office Manager! Dacă ești o persoană dinamică, organizată și îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici și să devii parte dintr-o echipă profesionistă și entuziastă!
Dacă tu deținii următoarele competențe:
Cunoștințe avansate a limbii române și rusă, iar engleza este un plus binevenit;
Abilități excelente de operare PC: familiaritatea cu Microsoft Office – Excel, Word;
Comunicare și lucru în echipă: ne dorim pe cineva deschis și dornic să colaboreze;
Atenție la detalii și organizare: persoană responsabilă, orientată către sarcini și respectarea termenelor limită.
Responsabilități:
Interacțiunea cu clienții: întâmpinarea și deservirea acestora (cafea/apă la nevoie), dar și consultanță legată de servicii;
Gestionarea apelurilor: preluarea și direcționarea acestora într-un mod profesional;
Logistică de birou: asigurarea materialelor necesare pentru birou și diverse nevoi administrative;
Organizarea documentației: coordonarea și gestionarea proceselor de semnare a documentelor, trimiterea corespondenței;
Alte sarcini: conform solicitărilor conducerii.
Noi îți garantăm:
Salariu motivant și achitat la timp;
Regim de lucru, luni-vineri de la 8:30 până la 17:30;
Mediu de muncă profesionist, inovator;
Mese asigurate de companie;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
Funcția este localizată în: Strășeni, șos. Chișinăului 10A.
Expediază CV-ul atașând o poză la adresa hr@diazchim.md indicând funcția pentru care candidezi.