Responsabilități:
Propunerea Clienţilor şi potenţialilor Clienţi de a se conecta la serviciile companiei;
Iniţierea semnării de către Clienţi a contractelor de prestare a serviciilor furnizate;
Amplasarea materialelor promoţionale ale companiei în blocurile de locuit din localitate, inclusiv la intrare în blocuri, în cutiile poştale, pe mânerele uşilor de intrare în apartament şi/sau alte locuri indicate;
Contactarea Clienţilor prin apel telefonic;
Participarea la evenimentele promo organizate de companie;
Completarea rezultatelor interacțiunii cu Clienţii şi potenţialii Clienţi în aplicațiile de lucru (CRM)
Cerințe:
Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Experiența în vânzări (ar prezenta un avantaj);
Compania oferă:
Grafic de muncă full-time (8 ore);
Telefon mobil + tabletă;
Tichete de masă;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.