Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
- Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
- Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
- Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
- Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date; etc
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel mediu-avansat);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Salariu avantajos;
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Asteptam cu nerabdare CV ul tau la adresa mail nburuian@veoworldwide.com
regiune Moldova Chișinău mun. Centru