Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Medii de specialitate
Învățământul
Dacă ai abilități în:
Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare;
Gândire analitică și spirit matematic;
Păstrarea la un nivel ridicat de profesionalism relațiile cu clienții;
Redactarea corespondenței de import;
Pentru prima etapă e deajuns dacă:
Deții abilități excelente de comunicare interpersonală și organizare;
Cunoști limba română, rusă și engleză, cunoașterea limbii italiene va constitui un avantaj;
Cunoști sistemul de operare PC și a pachetului MS Office;
Ai cunoștințe de bază a programei 1C;
Poți organiza lucrul cu documentele și a solicitărilor;
Experiență în calitate de contabil/logist (avantaj)
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
Salariu competitiv (8000 + %) care îți răsplătește performanța + pachet atractiv de beneficii;
Mediu de lucru îndrăzneț și un sistem de management contemporan;
Colegi responsabili, atrăgători și motivați ( + cafea gratuit);
Team-building;
Apreciem specialiștii TOP de asta rugăm să expediați CV-ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici(+poză)
E-mail: personal@simplex.md Viber +37360502571 Vă așteptăm la Simplex:
regiune Moldova Chișinău mun. Buiucani