Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Compania Autehton Grup SRL anunţă concurs de suplinire a postului vacant de Manager oficiu
Dacă aţi acceptat funcţia de manager de oficiu – trebuie să fiţi gata să îndepliniţi următoarele funcţii:
Lucrul de birou, operarea cu tehnica de birou (calculatorul, imprimanta, fax, xerox);
Controlul privind executarea de către colaboratorii companiei a normelor şi regulilor corporative;
Aprovizionarea oficiului cu tehnica şi mărfurile necesare, cu echipament de birou, precum şi controlul privind predarea-primirea, livrarea şi reparaţia lor;
Organizarea deplasărilor colaboratorilor, incluzând călătoria lor până la locul de destinaţie, bronarea hotelurilor;
Iniţierea actelor contabile primare (emiterea facturi, delegatii, foi de parcurs, tabele de pontaj...);
Comenzi de transport, importuri;
Cercetările primare de marketing ale pieţei.
Acordăm:
- Contract de munca si pachetul social complet
- Training pentru atingerea performantei si pentru dezvoltare in cariera
- Posibilitatea de a avansa rapid pe o pozitie manageriala
Cei interesați expediati CV-ul cu poza recenta la e-mail: director@autehton.md
În scrisoare specificați funcția pentru care candidați.
regiune Moldova Chișinău mun.