Manager Administrare Rețele Sociale

500
salariu, de la
Fără experiență
stagiul de muncă
Flexibil
orarul de lucru
Medii incomplete
învățământul
Chișinău mun.
regiunea
rus, rom, eng
limba

Nu rata şansa!!! Compania noastră traditii.md este în căutarea unei persoane talentate și cu ambiții nemăsurate... Cautăm domnișoară creativă şi dornică să înveţe lucruri noi pentru suplinirea funcţiei vacante Manager Administrare Rețele Sociale. Dacă ești prietenă cu textul și nu faci greșeli gramaticale, atunci nu ezita și vino în echipa traditii.md ! Scopul principal al postului: asigurarea si gestionarea fluxului informational. Câteva cerințe generale - Nu contează ai studii superioare sau medii, important să ai cei șapte ani de acasă. Și nu 5 sau 6 ani de acasa, ci 7! (pentru candidaţi studiile în domeniul marketing vor fi un avantaj). - Experiență în administrarea paginilor Social Media. - Foarte bine familiarizat cu mediul online, platformele de social media. - Îndragostită de publicitate. - Ambițioasă, capabilă să sacrifice orice pentru performanță. Cum ar trebui să fie persoana pe care o căutăm ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? - Să ştie cum să promoveze mai eficient siteul traditii.md pe retelele de socializare (Ok, Facebook, Twitter, G+, Instagram, Linkedin etc.) Nu este de ajuns doar cunoştinţe generale, e venoie de experienţă! - Are simțul umorului bine dezvoltat. - Creativă, ideile noi vor permite ca publicaţiile noastre să devină originale. - Profesionistă în a scrie, crea, redacta texte! Cuvântul este arma de bază cu care va cuceri lumea! - Să vezi în Facebook, Instagram (ș.a.) mai mult decât nişte site-uri de socializare. - Să ştii să creşti numărul de fani de pe Facebook, dar mai ales, să ştii ce este şi mai important decât numărul lor. - Să ştii româna şi rusa - obligatoriu, un avantaj limba engleză. - Să fii dispusă să înveţi - dacă nu înveţi, nu cresţi. Dacă nu creşti, echipa nu creşte. Va trebui să te informezi în permanenţă despre tot ce este nou. - Capacitatea de alege materiale şi a pregăti conţinut pentru reţelele de socializare (Content Marketing). - Seriozitate şi profesionalism. Când e timpul să ne distrăm - ne distrăm, dar când nevoie să lucrăm - atunci lucrăm ca albinuţele. - Gândește preventiv și caută constant soluții de îmbunătățire, înainte să apară situații de criză. - Își organizează bine timpul și mediul de lucru (îi place ordinea, atât pe birou, cât și în sistemele în care lucrează). - Fire sociabilă, tolerantă, manierată şi politicoasă, care poate interacţiona şi cu persoane cu un alt tip de caracter. Mediul de lucru pentru noi contează! - Să îţi doreşti să devii cel mai bun manager în Administrarea Rețelelor Sociale şi să ne ajuţi să devenim cea mai puternică companie din țară :-). Responsabilități de bază: - Managementul conturilor sociale. - Postarea și revizuirea conținutului. - Monitorizarea companiei. - Managementul conversiilor. Care sunt beneficiile? - Posibilitatea de a acumula noi cunoșținţe și experiență relevantă. - Echipă tânără, cu viziune și abordări inovative. - Laptop :). - Birou (cu scaun cu tot) :) - Program de lucru normal (8 ore). - Posibilitatea de promovare în cadrul companiei. - Salariu bazat pe indicatori de performanță. - Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!) ATENȚIE! Nu căutăm oameni cu idei generale. E plină strada! Căutăm domnișoara capabilă să fie creativă pe o temă dată, în concordanță cu exigențele produsului sau serviciului promovat, capabilă să își țină în frâu fantasmele și să își structureze discursul. Nu sta mult pe gânduri! Trimite-ne cât mai urgent un mail cu CV-ul tău cu poză și contul de Facebook la adresa: traditii@mail.md Baftă, potențialul nostru coleg!

regiune Moldova, Republica Chișinău mun. Buiucani

traditii@mail.md