Grădinițe chiar în clădirile de birou! Ce beneficii oferă angajatorii pentru a atrage noi candidați

  • 11 mai 2017, 15:12
  • 1 793

Companiile adoptă metode inedite de atragere și de reținere a angajaților. De această dată, angajatorii au preluat modelul străin, potrivit căruia în clădirile de birou să fie construite grădinițe pentru copii. În așa fel, ei intenționează să sporească loialitatea angajaţilor, dincolo de recompensarea financiară.

Firmele române au trecut la acțiune în acest sens. Astfel, compania germană Continental Automotive Systems din Sibiu a făcut un demers prin care a pus la dispoziţia celor 3.500 de angajaţi o grădiniţă cu o suprafaţă de 1.000 mp şi un loc de joacă de 500 mp.

Grădiniţa are o capacitate maximă de 140 de copii, iar în acest moment sunt înscrişi 115 copii.

Cei 1.000 mp puşi la dispoziţia copiilor includ săli de clase, sală de mese, locuri de joacă, sală de sport şi cabinet medical. O altă grădiniţă pusă la dispoziţia copiilor salariaţilor este cea amenajată în cadrul centrului de afaceri Ideo din Iaşi. În momentul de faţă în cadrul grădiniţei funcţionează două grupe, amândouă totalizând 24 de copii.

Şi Genesis Development, dezvoltatorul imobiliar al complexului de birouri West Gate din București, are în plan deschiderea unei grădiniţe private, destinată copiilor angajaţilor din companii precum Dacia, Alpha Bank sau Siemens, care au birouri în această clădire.

Pentru angajaţii din mediul corporate din străinătate, existenţa unei grădiniţe lângă sediul biroului unde lucrează a devenit chiar un beneficiu în pachetul salarial, spun specialiştii.