8 elemente de care sa tii cont pentru un SEO On Page profesionist

  • 19 feb. 2018, 17:09
  • 826

Experienta utilizatorului este unul din reperele de baza dupa care un magazin de shopping online isi formeaza clientela si isi optimizeaza veniturile obtinute, motiv pentru care o retrospectiva a instrumentelor ce au la baza optimizarea on page este de bun augur ori de cate ori se doreste avansarea unei afaceri.

Bineinteles ca intr-o astfel de abordare anumite detalii sunt mai dominante decat altele, pentru a te asigura ca punctele forte scot in evidenta implementarea ideilor tale, insa intr-o lume a tehnologiei rapide trebuie sa tii pasul cu ultimile noutati.

Care sunt nevoile si asteptarile persoanelor care frecventeaza des mediul online?

Indiferent ca vorbim de o varsta sau de cealalta, fiecare utilizator vizeaza anumite aspecte, cum ar fi rapiditatea accesarii informatiei, folosirea filtrelor de cautare, obtinerea unor cadre placute ochiului si asa mai departe.

Pentru ca acest lucru sa fie posibil ai nevoie de o colaborare cu o firma ce se ocupa de optimizare SEO onpage, pentru a imbunatati si restructura un site astfel incat acesta sa fie peste asteptarile tuturor.

De unde se incepe si cu ce se continua?

Fara doar si poate principala eticheta de prezentare a unui site are la baza anumite imagini convingatoare.

Pentru a convinge utilizatorul de un anumit produs, trebuie stabilita o armonie perfecta intre dimensiuni, rezolutie, culori dar si simbologia unei imagini.

Insa ce te faci atunci cand o imagine ce prezinta o rezolutie extinsa, va cere de asemenea si un timp de incarcare vizibil mai mare pe o pagina web?

Evident ca acest lucru va forma un dezechilibru asa ca trebuie sa il ai in vedere atunci cand soliciti aceasta variabila specialistului cu care lucrezi.

Un maxim de audienta poate afecta viteza de navigare?

In decursul anului, fie ca vorbim de perioada in care avem parte de binecunoscutul Black Friday, fie de alte reduceri semnificative, in randul anumitor site-uri se identifica un numar deosebit de mare al frecventarii.

Indiferent de domeniul industrial in care aplicati, optimizarea vitezei de incarcare a site-ului este direct proportionala cu reusita si incheiera sesiunii de lucru a utilizatorului, un alt aspect care ar trebui sa va intereseze.

Insa, o alta provocare care trebuie luata in seama pune in vedere situatia in care ar exista o cadere a domeniului virtual pe care este plasat site-ul.

Intr-o astfel de situatie trebuie sa va asigurati ca expertul SEO va reabilita situatia intr-un interval de timp redutabil astfel incat sa nu fie afectata activitatea mai mult decat situatia o cere, pentru a nu redirectiona spre alte locuri potentialii clienti.

Are relevanta continutul video in randul optimizarii on-page?

Fie ca vorbim de prezentarea firmei pe care o manageriati sau de metodele de folosire ale unui produs, continutul video poate ajuta utilizatorul sa-si formeze repere si sa inchege pareri cat mai complete care sa-l conduca spre rezultatele vizate.

Nu de putine ori, in randul unor marturii atat pe forumurile de specialitate cat si in cadrul unor testimoniale s-a observat faptul ca lipsa continutului video, mai ales in ustensile pentru gradinarit, de intretinere personala sau oricare alt produs de uz casnic si general a condus spre abordarea unui alt producator, un lucru pe care cu siguranta nu vi-l doriti.

Astfel de instrumente ajutatoare pentru pontentialii clienti, vizitatori sau utilizatori sunt absolut necesare, iar ele trebuie sa fie parte componenta a unei optimizari seo onpage profesionale, mai ales daca aveti mai multe categorii de produse promovate.

Content de calitate vs content duplicat?

Produsele de teleshopping, advertorialele de presa, dar si alte domenii virtuale, pentru a atrage audienta intr-un mod fortat, apeleaza la poze stock, un rand de pictoriale platite care insa nu aduc rezultate pe termen lung.

In primul rand, nu te poti deosebi de diferiti competitori, fiecare dintre voi prezentand practic un produs, a carui reclama si informatie este expusa la fel.

In al doilea rand, in randul ierarhiilor motorului de cautare nu sunt schimbari semnificative, motiv in plus sa crezi ca imaginile originale sunt cheia succesului tau, apeland la metode de promovare ale produselor diferite.

Pe deoparte, continutul lor este bine vazut in fata crawlerilor Google, dar si a potentialilor cumparatori sau utilizatori avand notiunea de  lucru autentic.

Pe de alta parte ai drepturi de autor, daca ai cumparat serviciile unei firme profesionale pentru a-ti promova produsele, astfel ca nimeni nu mai poate folosi respectivele imagini decat cu permisiunea ta.

Link-urile interne, ancora pentru eficientizarea sarcinilor pe un site?

Pentru a vizualiza continutul reprezentativ al unui site, dar si pentru a ajuta algoritmii Google sa inteleaga buna sa functionare este nevoie de promovarea link-urilor interne.

Mai mult, link-urile interne pot scuti un potential utilizator sa mearga din pagina in pagina, ajutandu-l sa se identifice cu rezultatul cautarii lui intr-un mod cat mai rapid.

Spre exemplu daca acesta vizeaza categoria de adidasi sport ”Nike Running”, nu va mai trebui sa acceseze toate produsele brandului respectiv, fiind directionat direct la articolele pentru sport, jogging s.a.

Link-urile interne, strategie de promovare SEO eficienta?

Fara doar si poate castigurile unor asemenea linkuri vizeaza examinarea continutului.

Astfel, cateva cuvinte cheie plasate ideal, pot capta atentia utilizatorilor pentru a-i trimite pe site la categoria de produse care ii intereseaza, lucru care ar putea forma si o imagine buna pentru alte cumparaturi vizate ulterior.

De asemenea pentru a reliefa in SEO cum se cuvine anumite structuri ale propriului site, cateva cuvinte relevante pot convinge la nivelul motorului de cautare.

Link-urile interne ajuta la obtinerea de identitate si pentru alte pagini noi

Te-ai gandit vreodata ca folosirea unui blog poate fi nuantata cu ajutorul unor link-uri interne?

Pentru a facilita raspandirea unei informatii sau a unui articol, intr-un mod ingenios, se poate face legatura intre mai multe domenii de activitate.

Astfel, nu numai ca ar putea exista perspective mai mari de vanzari, dar clientul va fi indemnat sa petreaca mai mult timp pe propriul dumneavoastra site pentru a descoperi si alte produse sau ultimile noutati ce ii sunt puse la dispozitie intr-o forma autentica.

Compatibilitatea, serviciu de proiectare SEO on-page?

Indiferent de locatia geografica in care s-ar plasa un potential client sau de device-ul pe care il acceseaza, un profesionist SEO trebuie sa vizeze o arhitectura web si o imbunatatire tehnica continua astfel incat accesarea sa fie posibila de oriunde.

Astfel, trebuie sa te asiguri ca principalele browsere de pe care se poate accesa internetul sa fie acceptate, chiar daca vorbim si de versiuni mai vechi sau unele a caror politica de functionare implica anumite codificari.

De asemenea, un studiu statistic arata ca foarte multe persoane acceseaza paginile de internet direct de pe telefonul mobil si tablete, data fiind lipsa timpului de a sta in propriul domiciliu la nivelul calculatorului personal avut.

In asemenea conditii, un site performant, va putea sa ofere posibilitatea accesului de pe toate aceste dispozitive, fara sa existe derapaje ale imaginii, erori in efectuarea comenzii sau al securizarii datelor.

De asemenea, in cazul in care doriti sa duceti lucrurile la urmatorul nivel, a-ti putea comanda o aplicatie facuta special pentru dispozitivele de mici dimensiuni, in conformitate cu standardele si cerintele moderne actuale.

Astfel, nu numai ca puteti oferi perspectiva unei afaceri promovate modern, dar cifrele vor creste substantial odata cu implementarea acestor idei exclusiviste.

Meniul de accesare, piatra de incercare pentru nivelul utilizatorilor?

Te-ai gandit vreodata ca in atributiile unui specialist SEO se incadreaza si alcatuirea modului de accesare al unei pagini?

In acest caz, nu uita ca oamenii provin din diferite culturi, au un nivel diferit de educatie si nu in ultimul rand percep si inteleg diferit lucrurile si de aceea au nevoie de un meniu ce poate fi accesat intuitiv, iar diferite butoane sau pictoriale ajutatoare ar fi de bun augur in acest caz.

Nu numai ca s-ar putea identifica o navigare mai usoara, dar alternativele ajutatoare ii pot forma impresia lucrului bine facut, securizat si profesionist, caracteristici care cu siguranta le doriti ori de cate ori va identificati in situatia de a efectua o sesiune online de shopping.

Expunerea avantajelor produselor promovate, in atributiile SEO?

Dupa cum bine stii SEO cauta sa formeze o legatura, dar si o perspectiva de promovare si extindere intre un site, motoarele de cautare si potentiali clienti.

Astfel, in atributiile seo se identifica si formarea unor meta descrieri ce au la baza punerea intr-o lumina pozitiva a produselor sau serviciilor expuse, lucru care se remarca la nivelul motoarelor de cautare drept oportunitati profesioniste si rapide de identificare a celor mai bune solutii in randul utilizatorilor.

Astfel, dintr-o serie de 10 site-uri, spre exemplu, o descriere concludenta ar putea ”sari in evidenta” pentru o redirectionare potrivita, mai ales ca se identifica si in randul ranking-urilor Google ca fiind importanta pentru experienta tuturor userilor de pretutindeni.

Expertii de la Bavali.ro considera o asemenea actiune nu este abuziva si va trece de algoritmi, lucru care v-ar putea indemna sa solicitati unui specialist SEO de indata ce va creeaza un site nou sau dupa caz, implementeaza noile idei si strategii de lucru ale acestuia discutate in urma unor sedinte avute ulterior intre partile competente.

Sper ca toate informatiile de mai sus sa te ajute in optimizarea pe noul an.

Orice mesaj printr-un comentariu este bine venit.