Cât de profitabile sunt afacerile care s-au mutat pe reţelele de socializare

  • 1 iul. 2019, 10:17
  • 1 477

Florării, ateliere sau restaurante, toate se regăsesc acum și în mediul online, fapt ce salvează timpul prețios al clienților, transmite Știri.md cu referire la protv.ro.

În plus, doritorii au la îndemână poze și recenzii pentru a-și putea face o primă impresie.

Comenzile online la o florărie din localitatea Hărman, judeţul Braşov, curg lanţ. Nu au avut nevoie de niciun site de prezentare, ci doar de câteva poze cu aranjamente, postate direct pe Facebook.

Mădălina Sandru, antreprenor: “Florăria clasică e demult depăşită. Trebuie să vii cu ceva actual, la modă, să surprinzi”.

Mădălina a început de una singură, dar afacerea a crescut. Acum, ea are în ajutor alte trei fete care postează constant pe Facebook fiecare creaţie, motiv pentru care au parte şi de clienţi noi.

Sebastian este un tânăr designer, iar afacerea lui a crescut anual cu 20%, după ce şi-a făcut cunoscute produsele, făcute exclusiv din piele, pe reţelele sociale.

Sebastian comunică şi în privat cu oamenii, pentru a le trimite poze cu modelele şi schiţele făcute. Face de la papioane şi accesorii, până la curele şi genţi din piele.

Pe o altă pagină de Facebook, a unui restaurant din Braşov, găsim fotografii cu diferite feluri de mâncare pregătite într-o bucătărie mică. Iar comenzile curg.

Dana Constantin, proprietar: “Au crescut abonamentele la noi cu 50%. Beneficiază de un discount de 10 lei la fiecare meniu livrat, timp de 5 zile se fac livrările la birou, acasă, unde doresc dumnealor”.

Pentru un abonament de cinci zile, oamenii plătesc aici 625 de lei.