Ce să nu îi spui unui jurnalist despre firma ta

  • 5 dec. 2016, 17:56
  • 761

In epoca retelelor de socializare si a informatiilor care circula cu o viteza incredibila pe tot Globul, trebuie sa tineti cont de mai multe aspecte in cazul in care va propuneti ca afacerea voastra sa fie bine promovata in media. O companie serioasa va aloca resurse suplimentare pentru relatiile cu media si va apela la un specialist care sa se ocupe de aceasta activitate.

Totusi, trebuie sa tineti cont de specificul presei si sa invatati rapid de la experti despre cum trebuie abordata relatia cu jurnalistii sau despre felul in care este necesar sa te prezinti la un interviu in cadrul unui eveniment de presa.

Compania ta trebuie sa fie transparenta in relatia cu presa si sa ofere profesionalism, atunci cand ia contact cu reprezentantii acesteia. Incearca sa te abtii sa nu spui adevarul, daca esti chestionat de un ziarist cu privire la un anumit incident in care este implicata firma ta. Pana la urma, adevarul va iesi la iveala, iar credibilitatea ta va fi pusa in joc. Fiti naturali atunci cand comunicati cu presa si incercati sa spuneti adevarul despre business, despre calitatea produselor sau serviciilor, iar pana la urma piata va va rasplati si va lucra in avantajul vostru.

Daca ti se solicita, ajuta un jurnalist sa realizeze o investigatie, mai ales ca acesta va aprecia suportul de la tine, tinand cont de faptul ca el are nevoie sa inteleaga ce se intampla cu evolutia anumitor companii din piata in acest context aflat sub semnul revenirii din criza financiara.

Povestile atipice atrag clientii!

In cadrul unui interviu, retine ca istoria pe care o spui trebuie sa fie adresata publicului, iar daca aceasta este plina de cifre si situatii, cu siguranta il va plictisi. Chestiunile inedite vor atrage atentia presei, dar si celor care citesc sau vizioneaza programe. Povestile atipice, cele care ofera un exemplu demn de urmat in viitor, care apartin unui om de afaceri iesit din tipare au toate sansele sa fie atractive si sa intereseze un anumit segment de consumatori, iar vanzarile tale ar putea sa obtina astfel un imbold necesar.

Cand vine vorba despre scris un material, multi ziaristi demareaza investigatiile in mediul online, astfel incat este necesar ca site-ul tau sa te reprezinte cu adevarat si sa exprime personalitatea afacerii tale, nu sa fie o insiruire de cifre seci!

La un interviu, incercati sa abordati diverse teme si sa oferiti date folositoare. Social media inseamna viitorul comunicarii, asa ca nu uita sa mentii o legatura constanta pe website sau pe pagina ta de Twitter, Facebook si Google Plus. Un om de afaceri de succes trebuie sa manifeste permanent o deschidere catre comunicare si, in plan practic, catre intalnirile cu jurnalistii, pentru a-si putea face cunoscute ideile si a se putea face remarcat in diferite medii.