Cât de mult crește engagementul angajaților în luna cadourilor?

  • 30 dec. 2016, 15:54
  • 731

Luna decembrie este luna cadourilor - încep pregătirile pentru Crăciun, se fac calculele pentru final de an, se cumpără daruri, se împodobesc brazii. Este o lună plină de forfotă, dar nu numai pe plan personal. Pentru companii, luna decembrie este luna de închidere de an – se fac bilanţuri, calcule, se munceşte la foc continuu pentru atingerea obiectivelor. Şi atunci, cum faci să îți menţii angajaţii motivaţi?

Cum faci să le instigi creativitatea şi apetenţa pentru inovaţie angajaților când presiunea este mai mare decât pe tot parcursul anului? Trebuie tu, ca angajator, să le oferi ceea ce le ceri. 

Vrei inovaţie? Fii inovativ!
Vrei creativitate? Fii creativ!
Vrei să vezi că angajaţilor le pasă? Arată-le şi tu că îţi pasă de ei!

În egală măsură, trebuie să conteze şi cât de eficienţi sunt angajaţii, dar şi cât de bine se simt la locul de muncă, ce condiţii le oferi tu, ca angajator, astfel încât să performeze şi să fie relaxați, în acelaşi timp.

O dovadă a faptului că îți pasă de angajaţi este să-i «smulgi» chiar şi preţ de câteva minute, din caruselul presiunii de final de an.

Prin rotaţie, zeci de operatori din Call Center au fost surprinşi cu un apel „altfel”. La celălalt capăt al firului nu a mai fost un client, ci un actor care i-a înveselit şi le-a „împrumutat” bună dispoziţie, un tenor sau un cor de copii care i-au colindat. Dovada că Moş Crăciun ajunge la „cei cuminţi” şi prin telefon. Chiar dacă apelul a durat doar câteva minute, a fost suficient cât să îi facă pe colegii noştri să zâmbească şi să simtă sincer spiritul Sărbătorilor şi la locul de muncă.