Lilia Buliga
Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei Validincom SRL
Universitatea de Stat USM
Moldova
Feminin
Casatorit
Am
30 septembrie 1978
Manager HR
Negociabil
Grafic liber
Consultant principal Direcția resurse umane
Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei
Ce am făcut?
Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ce cunosc?
Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;
Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;
Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunosc metode moderne de evidență a personalului;
Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);
Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.
Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt:
Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),
Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,
Îm pot organiza ziua de lucru,
Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,
Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur.
Pentru o stare generală de bine, vreau să beneficiez:
O atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor,
Acces la cursuri de perfecționare, mediu favorabil dezvoltării profesionale, training în programele de HR,
Salariu competitiv achitat la timp,
Posibilitatea de promovare în cadrul firmei, posibilitate de a acumula experiență calitativă,
Concediu anual conform legislației.
Jurist/specialist resurse umane/specialist SSM
Validincom SRL
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Universitatea de Stat
Facultatea Drept Superioare
jurist
USM
Psihologie socială și tehnologii PR Masterat
Psiholog
Română (Nativ)
B
Completarea si modificarile legislatiei muncii
HR Portal
Perseverenta, spirit de echipă de echipa, orientat catre proces, nu doar catre succes.