Aliona Basarab
IACOB SRL Luxali SRL BRODSKY USKOV LOOPER REED SI PARTENERII SRL DINA-COCIUG SRL Primaria Hirtopul Mare ECOSEM GRUP SRL
Academia de Administrare Publica
Moldova Chișinău mun., Chișinău
Feminin
Necasatorit
Nu am
10 decembrie 1981
Sef serviciu Resurse Umane; HR Manager
12000 lei
Full time
Sef serviciu resurse umane
IACOB SRL
25.12.2017 – 07.07.2020. Angajata in functie de Sef sectie juridica si resurse umane.
- Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor. Suplinirea posturilor vacante. Crearea bazei de date a candidatilor si mentinerea ei.
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2: (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
- prezentare Dari de seama IRM;
- perfectarea dosarelor personale si a ordinelor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor individuale de munca, contracte de raspundere materiala, contractelor de ucenicie, etc.
- Evidența unitatilor de transport in companie, perfectarea contractelor de raspunderer materiala individuala deplina si a actelor de predare-primire a autoturismului;
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Implementarea procesului de inductie si incadrare a noilor angajati, dupa perioada de ucenicie. Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii, la solicitare.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj, precum si operarea tabelelor de pontaj in 1C 8.2 si contrapunerea lor cu programul de Securitate intern SCUD;
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca;
- declararea saptaminala in programul IRM: angajati/eliberati/ concedii ingrijire copil/ concediu paternal/ suspendare a CIM.
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post specific fiecarei functii, Regulamentului de salarizare si sanctiuni, Codului de conduita in companie, intocmirea Graficului de concedii anuale, etc…
- Implementarea si coordonarea in totalitate a procesului de Securitate si sanitate in munca, intocmirea instructiunilor SSM, tinerea registrelor de instructaje, efectuarea instructajelor pentru noii angajati, instructajele periodice odata la 6 luni sau la transferul in alta functie, conform legislatiei muncii.
- Coordonarea si mentinerea politicii corporative. Tehnici de motivare a angajatilor. Organizare flash-moburi, etc…
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM, contabilitate, juridica: (Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.
Sef serviciul personal
Luxali SRL
03.10.2016 – 28.08.2017. Angajata in functie de Sef serviciul personal, la (“Luxali Consulting”SRL, companie de consulting financiar, juridic si resurse umane). Servicii outsourcing.
Evidenta si deservirea companiilor – clienti în sfera resurselor umane. (15 companii).
-Acordarea consultatiilor privind aplicarea corecta a legislatiei muncii, rezolvarea situatiilor parvenite in legatura cu personalul.
-Efectuarea unui control intern in domeniul resurselor umane, acordarea suportului informational privind completarea, perfectarea documentatiei in resurse umane conform legislatiei in vigoare, companiilor deservite.
- Perfectarea actelor obligatorii necesare in sectia resurse umane si tinerea registrelor obligatorii conform legislatiei muncii;
- Operarea cu programul contabil 1C 8.2 si evidenta personalului conform programului, efectuarea tuturor operatiilor privind angajatii, intocmirea tabelelor de pontaj, etc….
-Informarea pe orice problema si solutionarea lor, ce tin de personalul companiei;
- Perfectarea dosarelor personale; evidenta carnetelor de muncă si păstrarea lor; perfectarea actelor la Compania Nationala de Asigurari in Medicina, CNAS, s.a;
-Conlucrarea cu organele ierarhic superioare in solutionarea diverselor probleme privind personalul;
- Efectuarea Regulamentelor interne, fiselor de post, altor regulamente, ordine interne, dar care nu contravin legislatiei;
- Intorcmirea Graficului concediilor;
- Intocmirea Statelor de personal;
-Executarea contractelor individuale de munca, cu modificarile ulterioare, conform legislatiei muncii;
- Atestata in domeniul SSM.Petrecerea instructajelor de Securitate si Sanatate in munca., s.a sarcini.
Manager resurse umane
BRODSKY USKOV LOOPER REED SI PARTENERII SRL
02.2016 – 20.09.2016. Angajată in functie de Manager Resurse Umane, in compania juridica ”Brodsky Uskov Looper Reed& Partners”.
- Evidenta si deservirea companiilor – clienti în sfera resurselor umane.
-Acordarea consultatiilor privind aplicarea corecta a legislatiei muncii, rezolvarea situatiilor parvenite in legatura cu personalul.
-Efectuarea unui control intern in domeniul resurselor umane, acordarea suportului informational privind completarea, perfectarea documentatiei in resurse umane conform legislatiei in vigoare, companiilor deservite.
- Crearea si evidenta resurselor umane de la zero. Perfectarea actelor obligatorii necesare in sectia resurse umane si tinerea registrelor obligatorii conform legislatiei muncii;
-Informarea pe orice problema si solutionarea lor, ce tin de personalul companiei;
- Perfectarea dosarelor personale; evidenta carnetelor de muncă si păstrarea lor; perfectarea actelor la Compania Nationala de Asigurari in Medicina;
-Conlucrarea cu organelle ierarhic superioare, in solutionarea diverselor probleme privind personalul;
- Efectuarea Regulamentelor interne, fiselor de post, altor regulamente, ordine interioare, dar care nu contravin legislatiei;
-Executarea contractelor individuale de munca, cu modificarile ulterioare, conform legislatiei muncii;
- Atestata in domeniul SSM.Petrecerea instructajelor de Securitate si Sanatate in munca., s.a sarcini.
Specialist resurse umane
DINA-COCIUG SRL
- Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor,
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2: (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
- Evidenţa carnetelor de muncă şi păstrarea lor, perfectarea pachetului de asigurare in medicina, prezentare Dari de seama,
- perfectarea dosarelor personale si a ordinilor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor .
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
-Organizarea trainingurilor pentru angajatii companiei, anchetarea, evaluarea cunostintelor in urma petrecerii acestuia.
-Organizarea excursiilor, diverse masuri corporative pentru angajatii companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii, la solicitare.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj, precum si operarea tabelelor de pontaj in 1C 8.2;
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca, conlucrarea cu contabilitatea
- Întocmirea graficului de concedii,
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post.
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM(Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.
Secretar al consiliului comunal
Primaria Hirtopul Mare
Numita in funtie de Secretar al Consiliului comunal Hîrtopul Mare, raionul Criuleni ( Functionar public /Consilier de stat gradul II).
Atributii:
1. Evidenta carnetelor de munca si pastrarea lor, conform legislatie in vigoare.
2. Perfectarea dosarelor personale si a ordinilor conform legislatiei RM.
3. Executarea contractelor .
4.Petrecerea sedintelor;
5. Avizarea proiectelor de decizii ale consiliului local şi contrasemnarea deciziilor;
6. Asigura efectuarea lucrarilor de secretariat;
7. Pregatirea materialelor pe marginea problemelor supuse dezbaterii in consiliul local;
8. Conlucrarea cu organele ierarhic superioare de specialitate.
9. Eliberarea extraselor sau copiilor de pe orice act din arhiva consiliului local, in afara celor care conţin informatii secrete, stabilite potrivit legii, precum si extrase si copii de pe actele de stare civila;
10.Organizeaza, coordoneaza, poarta raspundere pentru activitatea serviciilor de stare civila;
11. Administreaza sediul primariei si bunurile ei;
12.Indeplineste acte notariale conform Legii cu privire la notariat;
Manager Resurse Umane
ECOSEM GRUP SRL
Angajata in functie de Manager Resurse Umane, la SRL “Ecosem Grup” - (120 angajati)
- Respectarea dress codului/ mentinerea disciplinei in companie,
Coordonarea cu sefii de departamente/strucuturi, privind necesitatea specialistilor;
- Asigură interpretarea corectă si aplicarea politicilor de personal ale organizației.
-Plasarea anunturilor, petrecerea interviurilor, recrutarea si selectarea angajatilor,
- Perfectarea actelor de angajare in munca, cit si evidenta in baza de date 1C versiunea 8.2( angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj)
Evidenţa carnetelor de muncă şi păstrarea lor, perfectarea pachetului de asigurare in medicină, prezentare Dari de seama,
- Planifică si coordonează orientarea noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora în organizatie;
- perfectarea dosarelor personale si a ordinilor de angajare, demisie, concedii, transfer in baza legislatiei RM).
- Executarea contractelor .
- Studierea pietei muncii, studierea salariilor.
- Organizarea/petrecerea atestatiilor angajatilor companiei.
-Organizarea trainingurilor pentru angajatii companiei, anchetarea, evaluarea cunostintelor in urma petrecerii acestuia.
- Organizarea excursiilor, diverse masuri corporative pentru angajatii companiei.
- Eliberarea diverselor certificate pentru angajatii intreprinderii.
-Evidenta angajatilor conform tabelului de pontaj.
-Calcularea buletinelor de boala, stagiului de munca, conlucrarea cu contabilitatea
- Întocmirea graficului de concedii,
- Elaborarea Regulamentului Intern al intreprinderii, elaborarea Fiselor de post.
Informarea in permanenta privitor la legislatia RM(Monitorul Oficial, „Resurse Umane si Salarii”, „Contabilitate si audit”, etc.
Academia de Administrare Publica
Stiinte administrative Superioare
Administratie publica
Română (Nativ)
Rusă (Fluent)
Engleză (Incepator)
Specialist in Securitatea si Sanatatea in munca
Centrul de Instruire in Domeniul Relatiilor de Munca, or.Chisinau
Reatestata ca Specialist in Securitatea si Sanatatea in munca
Legislatia muncii. Cadrul legal si aplicarea practica
Intelect Center(Centrul de Instruire si Dezvoltare)
Seminarul de informare cu genericul “Legislatia muncii. Cadrul legal si aplicarea practica”.
Certificat nr.020616/0524 din 02.06.2016, eliberat de ACAP-Asociatia Contabililor si Auditorilor Profesionisti.
ACAP
02.06.2016 – Participat la cursul de instruire: ”Aplicarea corectă a legislatiei muncii – succesul afacerii”, (10 ore academice).
Certificat nr. 24970 / 29.11.2013
Academia de Administrare Publica
25-29 noiembrie 2013. Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Managementul peformantei”, Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova. (40 ore).
Participat la Atelierul de instruire ”Consolidarea capacitatilor de comunicare in promovarea Reformei de Descentralizare”
Guvernul Republicii Moldova
Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Dezvoltarea competentei profesionale a Secretarului Consiliului local”
Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova.
Participat la cursul de dezvoltare profesionala ”Eficientizarea activitatii secretarului consiliului local”
Academia de Administrare Publica pe linga Presedintele Republicii Moldova.
Cursuri de perfectionare: „Documentatie si dosare de resurse umane. Controlul respectarii legislatiei muncii.
Inspectoratul de Stat al Muncii
“Bazele contabilitatii si utilizarea programului de automatizare a evidentei contabile 1C”.
Cursuri de specialitate