Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Ne dorim în echipa noastră o persoană pasionată de ticketing, ageră și comunicabilă, responsabilă de rezultat, orientare spre vânzări, interacțiune cu clienții prin canale multiple (tel., chat, viber, telegram, rețele sociale Facebook, email etc.) multitasking.
Descrierea atribuții:
Preluarea solicitărilor clienți, vânzări directe, apeluri telefonice, email-uri
Rezervarea, emiterea biletelor și procese post-vânzare
Suport vânzare bilete de avion pagina web Airservice.md
Urmărirea plăților efectuate de către clienți și emiterea biletelor de călătorie
Oferim:
Pachet salarial motivant, negociabil
Bonusuri în funcție de rezultate
Creștere şi posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică
Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără şi dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare prin toate instrumentele de marketing atât online cât și offline
Ce trebuie să cunoști:
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza constituie avantaj
Experiență în vânzări bilete avion, Call Center și lucru cu clienții. Responsabilitate pentru procesul de vânzare offline și online
Cunoașterea sistemului de rezervări Amadeus – alte sisteme de ticketing, GDS, NDC constituie avantaj.
Utilizarea diferitelor aplicații, soluții de interacțiune și comunicare cu clienții
Abilități de convingere, comunicare, persoană energică, gândire pozitivă
Scrie-ne despre tine, expediază CV-ul la email/adresa indicată.
Email: office@airservice.md
Alătură-te echipei noastre pentru o continuă dezvoltare în plan profesional!
regiune Moldova Chișinău mun.