Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
25 000 MDL
Salariu, de la
Fără experiență
Experiență
Lucru în ture
Orarul de lucru
Medii de specialitate
Învățământul
DESCRIREA FUNCȚIEI:
Activități Suport Clienți:
- oferirea de consultații telefonice, corespondenței oficiale și pe e-mail;
- întocmirea ofertelor de închiriere auto telefonic / e-mail;
- centralizarea rezervărilor și alocarea auto disponibile;
Activități de vânzări directe la oficiul Aeroport / oficiul Central:
- deservirea clientilor la birou
- întocmirea contractelor de închiriere auto
- oferirea de servicii suplimentare: asigurări, protecții,
- transmiterea în locațiune a vehiculelor în baza de acte de primire-predare
- recepția auto la sfârșitul contractului de locațiune
- incasarea sumelor pe contract
- introducerea contractului în sistemul electronic
- tinerea registrul de casă
- registru de contracte
CERINȚE:
- Studii superioare (studii tehnice reprezintă un avantaj);
- Limbile română, rusă, engleză – nivel avansat
- Cunoștințe operare computer: MS Word, Excel- nivel avansat
- Permis de conducere categoria B minim 2 ani.
BENEFICII:
Pachet salarial minim garantat pe perioada de 3-6 luni.
- 1-a luna (de proba) - 10 000lei.
- 2-6 luni: 15 000 lei + BONUS DIN VÂNZĂRI 200 lei/contract min 50 contracte
Beneficii
- telefon de serviciu;
- mașină de serviciu;
- posibilități de dezvoltare profesională prin colaborare cu companii internaționale.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de însoțire (Confidențialitate garantată)
pe e-mail - job@sixt.md
regiune Moldova Chișinău mun. Aeroport