Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Credem în profesionalism, lucrăm în echipă și stim că performanța stă la baza dezvoltării continue.
Daca îți doresti un job de succes, într-o companie dinamică: Linella este pentru tine!
Vino să-ți construiești cariera alături de noi!
Aplică la concursul pentru suplinirea postului vacant de:
Asistent (secretar) Director Comercial
Pentru a avea succes în această funcție sunt necesare urmatoarele competente:
Studii superioare finisate;
Cunoașterea limbii engleze, reprezintă un avantaj;
Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office- Excel, Word, PowerPoint, Outlook;
Atentie distributivă, capacitate ridicată de sinteză, promtitudine;
Abilități și experiență organizatorică;
Capacitate de organizare eficientă a timpului;
Capacitate de planificare și prioritizare, respectare dead-line-uri;
Atenție sporită la detalii;
Capacitate de lucru în echipa și cu fluxuri de informații;
Abilități de relaționare și orientare spre găsirea de soluții;
Dorință de autodezvoltare și perfectionare;
Fiind parte din echipa noastră, vei avea ocazia să:
Planifici și organizezi negocieri/întâlniri de afaceri, întocmești protocoale;
Gestionezi protocoale și alte documente care fixează cursul și rezultatul întâlnirilor, ședințelor și negocierilor;
Verifici executarea instrucțiunilor, indicațiilor Directorului Comercial;
Elaborezi planul zilnic de activitate al Directorului Comercial;
Întâmpini vizitatorii Directorului Comercial;
Organizezi și întreții un spațiu funcțional în biroul Directorului Comercial;
Alături de noi vei beneficia de:
Mediu de lucru plăcut;
Echipă dinamică și profesionistă;
Dezvoltare continuă, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi;
Alătură-te echipei noastre!!!
Dacă te regăsești în cele expuse mai sus, aplică CV-ul tău pe adresa electronică: job@linella.md
Noi ne rezervăm dreptul să contactăm doar persoanele care corespund cerințelor.
regiune Moldova Chișinău mun.