Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Specialist/ă Resurse Umane.
În rolul de Specialist/ă Resurse Umane vei întocmi și gestiona actele de evidență ale angajaților companiei, în conformitate cu legislația în vigoare.
responsabilitățile tale:
- elaborarea actelor necesare ce țin de evidența de personal şi introducerea tuturor datelor în sistemul de evidență a personalului (concedii anuale, concedii suplimentare, concedii neplatite);
- elaborarea și verificarea tabelelor de evidență a timpului de muncă ale angajaților;
- înregistrarea si completarea certificatelor de concedii medicale ale angajaților;
- elaborarea graficului de concedii anuale și aprobarea acestuia cu șefii de departamente;
- evidența concediilor angajaților și monitorizarea respectării graficului aprobat;
- organizarea centralizată a controlului medical periodic;
- pregătirea documentelor interne pentru arhivare (evidență si remunerare personal) în condiții de păstrare a confidențialității datelor;
ce așteptăm:
- studii superioare (preferabil în domeniul socio-uman sau economie);
- experiență profesională: minim 1 ani în domeniul resurselor umane;
cunoștințe solide a legislației fiscale și a muncii;
- abilități de comunicare și relationare, capacitate de analiză, organizare si de planificare;
- cunoașterea limbilor română și rusă;
- cunoștințe de operare PC ( Microsoft Office, soft-uri salarizare-avantaj);
ce oferim:
- carieră într-o companie în expansiune continuă;
- pachet salarial competitiv;
- training-uri de inițiere și de specialitate;
- mediu de lucru dinamic;
- prânz asigurat de companie și transport de serviciu.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul și scrisoarea de intenții la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!
regiune Moldova Chișinău mun.