Срок размещения вакансии истёк. Также, возможно, она была скрыта или удалена пользователем.

Specialist Call Centru

Нет опыта работы
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум
языки

Responsabilități: - Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali; - Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei; - Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date; - Alte responsabilități legate de deservirea clienților. Cerințe: - Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților; - Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat; - Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook; - Abilități avansate de comunicare în română, rusă; - Responsabilitate; - Persoana energica cu dorința de dezvoltare. De ce Sebo? - Beneficii motivante; - Bonusuri de performanță; - Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere; - Traininguri și dezvoltare profesională; - Angajare oficială. Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea Operator Call Center" Telefon: 060500065

pегион Молдова Кишинёв мун.

SEBO

SEBO

Sebo.md este o Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova specializată pe credite negarantate pe termen scurt și lung.