Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilități:
Cunoașterea standardelor naționale de contabilitate (standardele internaționale ar fi un beneficiu);
Controlul și analiza operațiunilor financiar-contabile;
Întocmirea rapoartelor financiare contabile (lunar, trimestrial, anual);
Operațiuni de salarizare;
Evidența documentelor primare;
Întocmirea situațiilor financiare locale și acordarea suportului de audit pentru partenerii străini;
Implicarea în proiectele curente al companiei.
Cerințe față de candidați:
Minim 3 ani experiență în domeniul contabilității sau a auditului;
Studii superioare în domeniul finanțelor și contabilității, masterat în domeniul finanțelor sau alte domenii relevante;
Cunoașterea limbilor: româna, rusa și engleza;
Cunoștințe avansate de operare a programului 1C și PC Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint etc.);
Demonstrează abilități analitice excelente, de încredere și inițiativă;
Abilități bune de organizare și planificare;
Abilități bune de comunicare interpersonală.
regiune Moldova Chișinău mun. Centru