Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare absolvite cu examen de licența în domeniile financiar - economic și/sau tehnologiilor informaționale cu media generala pe anii de studii 8 sau mai mare;
- Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar – economic/tehnologiilor informaționale;
- Cunoaşterea legislaţiei bancare, precum şi a celor aferente domeniului sisteme de plăţi;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române la nivel avansat, cunoașterea limbei engleze va constitui un avantaj;
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, învățare și dezvoltare continuă;
- Disponibilitatea de a lucra pe schimburi
- Alte abilități și atitudini:
- o candidatul trebuie să posede abilități de comunicare eficientă verbală, în scris și capacitatea de a sintetiza informații și de a face expuneri clare, concise;
- abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil;
- o atitudine pozitivă, constructivă.
Principalele atribuții:
- Administrează ziua operațională a sistemului automatizat de plăți interbancare (SAPI) și a sistemului informațional de evidență contabilă (SIEC);
- Efectuează deschiderea și închiderea zilei operaționale a SAPI/SIEC, verificarea reconcilierii soldurilor din SAPI cu SIEC, monitorizarea succesiunii etapelor zilei operaționale, trecerea în regim manual de la o etapă la alta în cazuri excepționale;
- Efectuează monitorizarea financiară și tehnică a activității participanților în SAPI;
- Execută operaţiunile aferente activităţii în SAPI în cazul lipsei Expertului principal care este responsabil de schimb (stabilirea limitelor la conturile de decontare ale participanţilor etc.);
- Gestionează efectu...
regiune Moldova Chișinău mun.