Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Cautam o persoana atenta la detalii, responsabila, bine organizata, comunicativa si dinamica pentru a se alatura departamentului RH de la sediul nostru din Chisinau.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
- Cunoasterea limbii franceze la nivel mediu- avansat( B1-B2);
- Cunostinte foarte bune de utilizare a programului Excel si Word;
- Experienta in domeniul administrativ reprezinta un avantaj;
- Excelente capacitati de organizare si prioritizare a task-urilor
In calitate de Asistent/a administrativ RH principalele tale misiuni vor fi:
- Analiza cererilor de contractelor de colaborare pentru angajatii clientului francez;
- Comunicarea prin telefon si prin e-mail cu responsabilii din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea contractelor de colaborare;
- Realizarea contractelor de colaborare;
- Centralizarea si arhivarea contractelor de colaborare intocmite;
Beneficii:
- Formare la nivel companiei;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.
regiune Moldova Chișinău mun.