Dacă ai abilități în:
Acordarea informațiilor referitor la sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
Crearea cele mai bune oferte pentru clienți;
Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;
Respectarea obiectivului pe vînzări, și a planului strategic al companiei;
Pentru prima etapă e deajuns dacă:
Îți place să comunici cu clienții, să negociezi și să convingi;
Ai studii superioare Tehnice sau Economice (ar constitui un avantaj);
Ești dornic (ă) de dezvoltare și de a învăța mereu lucruri noi;
Deții experiență în vânzarea produselor companiei noastre (ar constitui un avantaj);
Vii mereu cu soluții simple și îndrăznețe la problemele complicate;
Ești un bun utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
Cunoști limbile română și rusă;
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
Salariu competitiv (fix 8000+ %);
Mediu de lucru îndrăzneț și un sistem de management contemporan;
Colegi responsabili, atrăgători și motivați ( + cafea gratuit);
Team-building;
Rugăm să expediați CV- ul perfectat cu indicarea postului: E-mail: personal@simplex.md Viber: +373060502447.
Vă așteptăm la Simplex!
Simplex - este o companie mereu în creștere, cu obiective coordonate de profesioniști și atmosferă favorabilă pentru obținerea succesului sigur și rapid.