Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Compania Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Specialist Administrare Personal.
În rolul de Specialist Administrare Personal vei responsabil/ă de evidența și gestiunea personalului Companiei.
responsabilitățile tale:
- implementarea politicilor şi practicilor de Resurse Umane în domeniul administrării de personal;
- elaborarea actelor necesare ce țin de evidența de personal şi introducerea tuturor datelor în sistemul HRM;
- întocmirea și emiterea, la solicitarea salariatului, a certificatelor și actelor confirmative;
- acordarea suportului pentru angajați în probleme legate de relațiile de muncă;
- întocmirea și prezentarea în termen a rapoartelor ce țin de relațiile de muncă către instituțiile abilitate;
- furnizarea rapoartelor specifice la solicitarea clienţilor interni/RU/managementului, în conformitate cu rigorile de raportare şi a termenelor specificate;
- dezvoltarea şi optimizarea procesele de RU, pentru a asigura şi menţine un sistem de evidență HR eficient şi optim.
ce așteptăm:
- studii superioare (preferabil managementul resurselor umane, contabilitate sau finanțe)
- experiență de min. 1 an într-o poziție similară
- cunoaștințe solide a legislației muncii
- fluență în limbile română și rusă
- bune cunoștințe a pachetului MS Office
- abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a activităților
- respectarea termenelor-limită și realizarea sarcinilor simultane
- persoană proactivă și cu atenție la detalii.
ce oferim:
- carieră într-o companie în expansiune continuă
- colegi prietenoși și profesioniști
- pachet salarial și social atractiv
- mediu de lucru dinamic
- training-uri de dezvoltare
- transport de serviciu.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul și scrisoarea de intenții la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!
regiune Moldova Chișinău mun.