Manager în secția reclamații

До 2-х лет
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Молдова
Страна
Рус, Рум
языки

Profil: Studii superioare ; Minim 1 an experienta in gestionarea reclamatiilor vînzări; Limbi vorbite romînă-rusă; Bune abilitati de operare PC, cunostinte de raportare si analiza; Capacitate de a gestiona procesele de colectare, structurare si interpretare a informatiilor relevante; Agilitate; Orientare catre client; Orientare spre rezultate si imbunatațire continuă; Orientare colaborativă. Responsabilitati: Inregistreaza si solutioneaza sesizarile si reclamatiile primite in companie, prin toate canalele de intrare, conform normelor legale si interne; Ofera suport in monitorizarea, analizarea si raportarea indicatorilor cheie ai procesului de sesizari; Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email, posta etc.); Analizează o varietate de surse de informaţie in vederea finalizarii corecte si rapide a cazului; Identifica factorii care au dus la generarea sesizarii/ reclamatiei; Contribuie la imbunatatirea proceselor de gestionare a reclamatiilor; Participa la activitatea de control al calitatii fluxurilor si proceselor cu impact direct sau indirect in satisfactia clientilor, participa la elaborarea si comunicarea planurilor de actiune pentru reducerea numarului de sesizari si reclamatii; Asigura suport pentru utilizatorii aplicatiei de gestionare a reclamatiilor in vederea introducerii corecte si complete a datelor necesare solutionarii cazurilor; Asteptăm CV-ul la adresa de e-mail: rec-mobvaro@mail.ru Telefon: +373 068131414 Valentin VĂ RUGĂM SĂ TELEFONAȚI DE LUNI PÂNĂ VINERI ÎNTRE ORELE: 09.00-17.00.

pегион Молдова Кишинёв мун.

RESURSE UMANE