Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Responsabilităţi:
- gestionarea conturilor bancare;
- efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
- efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- efectuarea transferurilor băneşti international;
- deservirea conturilor de deposit;
- verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerinţe:
- studii superioare în domeniul economic;
- cunoaşterea avansată a limbii române şi ruse, medie a limbii engleze sau italiană;
- experienţa în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
- cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office, Excel;
- abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
- atenţie la detalii;
- asumarea responsabilităţilor;
- echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Compania oferă:
- salariu competitiv, care creste in functie de performanta si experienta
- oferirea ticketelor de masa
- afli insight-uri din piata, trenduri si ultimele noutati din domeniu
- participi la workshop-uri, training-uri si evenimente din industrie
- posibilitati de crestere si dezvoltare profesionala
regiune Moldova Chișinău mun.