Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Part time
Orarul de lucru
Asistent Manager Import
Compania oferă:
* Motivare financiară -
* Suport din partea colegilor şi al managementului companiei .
* Condiții confortabile de muncă.
* Posibilităţi de creştere ierarhică.
* Program de muncă: Luni-Vineri, 08.00-18.00.
* Cantina .
* Instruire grătuita.
* Pachet social complet.
Profilul candidatului:
*Peroana cu virsta cuprinsa 20-30 ani. ( preferabil sex feminin)
* Studii superioare finisate sau in proces
* Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (este binevenita);
* Cunoștințe de operare PC, Excell (obligatoriu).
* Memorie bună și atenție la detalii.
* Punctualitatea si responsabilitate.
* Capacitatea de a lucra in echipă.
* Dorința de a învăta.
* Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj.
Responsabilități:
* Gestionarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență)
* Recepționarea apelurilor telefonice.
* Comunicarea cu furnizorii interni / externi.
* Analiza şi asigurarea implementării procedurilor de lucru impuse de furnizorii externi.
* Analiza indicatorilor activităţii de import.
* Monitorizarea procesului de import.
* Suport în orice alte activități solicitate de superiorul direct.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa petru.monacu@nanu.md sau să ne contacteze la 069633718.
regiune Moldova Chișinău mun. Poșta Veche