Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Fără experiență
Experiență
Full time
Orarul de lucru
Dacă tinzi să îți construiești o carieră de succes, alătură-te echipei noastre!
Profil general:
Studii superioare finalizate
* Experienţă de muncă în domeniu similar va constitui un avantaj (dar nu este obligatorie )
cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal,
Profil dinamic cu inițiativă
Precizie, atenție, abilitate multi-tasking
Cunoașterea pachetului MS Office
Responsabilitățile principale vor include, dar nu se vor limita la:
Coordonarea activităților de secretariat (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea și extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulației complete a documentelor;
Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, procese verbale, scrisori, note);
Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor;
Suportul necesar pentru primirea delegațiilor, organizarea deplasărilor de serviciu a persoanelor cu funcții de răspundere a companiei;
Efectuarea convorbirilor telefonice (recepționarea apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirecționarea apelurilor, primirea și transmiterea fax-urilor)
Expedieaza-ne un CV la office@abandpartners.net
regiune Moldova Chișinău mun. Centru