Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilităţi principale:
Lucru cu clienții potențiali ai companiei în partea pregătirii și obținerii pachetului/setului necesar de documente pentru examinarea cererii de leasing.
Analizarea cererilor de leasing, analiza economică și financiară a clienților existenți și potențiali.
Pregătirea pachetului de documente necesare pentru încheierea contractului de leasing.
Menținerea relațiilor/legăturii cu clienții pentru soluționarea operativă a întrebărilor apărute pe parcursul derulării contractului.
Lucru cu debitorii.
Înregistrarea obiectelor de leasing.
Cerințe principale:
Studii superioare;
Cunoaşterea limbilor: Română, Rusă, atît vorbit, cît şi scris. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online şi managementul datelor;
Calități personale: rezistență la stres, responsabilitate, străduință, punctualitate, auto-organizare;
Permis de conducere categoria B ;
Experienţă în domeniu va fi considerată un avantaj.
Condiții:
Program de muncă: Luni-Vineri, de la 09:00 pînă la18:00
Angajare oficială. Pachet social.
Salariul motivant stabilit în urma interviului.
La interviu vor fi invitate persoanele, selectate în baza concursului de CV-uri.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail: info@flc.md.
regiune Moldova Chișinău mun. Centru