Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilităţi principale:
Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei;
Gestionarea documentelor, dosarelor;
Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire;
Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei;
Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;
Intampinarea vizitatorilor (beneficiari, furnizori, clienti etc.);
Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin posta, fax si email (preluare, inregistrare, arhivare, sortare, verificare, distribuire);
Organizarea de evenimente
Traducerea rapoartelor şi a altor documente;
Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei.
Calificări:
Studii universitare;
Cunoaşterea limbilor: Româna, Rusa, atît vorbit, cît şi scris. Cunoașterea limbii engleze este un avantaj;
Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online, şi managementul datelor.
Abilităţi de comunicare şi de lucru in echipa;
Abilităţi de organizare şi de prezentare;
Experienţă în domeniu va fi considerată un avantaj.
Condiții:
Program de muncă: Luni-Vineri, de la 09:00 pînă la18:00
Angajare oficială. Pachet social.
Salariul motivant stabilit în urma interviului.
La interviu vor fi invitate persoanele, selectate în baza concursului de CV-uri.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail: info@flc.md.
regiune Moldova Chișinău mun. Centru