Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Candidatul ideal:
- cunostinte de retele de calculatoare;
- cunostinte hardware;
- instalare, administrare, monitorizare servere linux si windows - reprezinta avantaj;
- experienta in sfera relatiilor cu clientii;
- dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
- cunostinte operare / instalare software / depanare PC;
- abilitatea de a explica clientilor informatiile tehnice, pentru a determina intelegerea acestora;
- abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa dar si individual;
- cunostinte de limba engleza – nivel mediu.
Descrierea postului:
- asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei;
- escaladeaza problemele care nu tin de competenta sa;
- identifica si escaladeaza rapid problemele majore;
- asigura asistenta personalului tehnic al firmei (remote hands);
- asigura monitorizarea serverelor si aplicatiilor;
- opereaza in aplicatiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu si a drepturilor de acces;
- participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte;
- se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat;
- mentine confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
Oferta:
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- mediu de lucru profesionist;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.
Descrierea companiei:
Companie ce activeaza in domeniul IT/VOIP
Trimite-ti CV pe: telekom@tuta.io
regiune Moldova Chișinău mun.