Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Cerinţe:
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;
Responsabilităţi:
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Lucrul de birou, operarea cu tehnica de birou (calculatorul, imprimanta, fax, xerox);
- Aprovizionarea oficiului cu tehnica şi mărfurile necesare, cu echipament de birou, precum şi controlul privind predarea-primirea, livrarea şi reparaţia lor;
- Organizarea deplasărilor colaboratorilor, incluzând călătoria lor până la locul de destinaţie, bronarea hotelurilor;
- Iniţierea actelor contabile primare;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Convorbiri telefonice;
- Cercetările primare de marketing ale pieţei.
Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masă;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail itria.servicii@mail.ru
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
regiune Moldova Chișinău mun.