Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Abilități necesare:
Experiență întru-un domeniu similar de prestare a serviciilor;
Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală;
Orientare către client, cunoașterea excelentă a metodelor de lucru cu clienții;
Abilități excepționale de negociere și soluționare a conflictelor
Utilizator sigur de PC și pachet MS Office;
Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză.
Responsabilități:
Cunoașterea tururor serviciilor pe care le prestează Oratorica, urmărirea actualizării informației și capacitatea de a lucra eficient cu ea.
Recepționarea și efectuarea unui volum mare de apeluri telefonice și email-uri;
Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
Administrarea bazei de date: completarea acesteia cu informații referitoare la clienții noi, actualizarea operativă a bazei existente.
Oratorica încurajează participarea la traininguri de dezvoltare a abilităților profesionale, astfel angajatul poate folosi resursele fincanciare, materiale oferite de centru în acest scop.
Expediați CV-ul la adresa hr@oratorica.md
regiune Moldova Chișinău mun.