Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Responsabilitati:
-Primirea comenzilor, căutarea şi procurarea tuturor bunurilor necesare în spital, inclusiv a consumabilelor medicale;
-Colaborarea cu furnizorii, urmărirea comenzii.
Cerinţe:
-Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
-Cunoaşterea calculatorului (Microsoft Office);
-Spirit de echipă;
-Corectitudine şi respect pentru valorile spitalului.
Beneficii Oferite:
Posibilitate de a construi o carieră pe termen lung într-o companie cu capital străin, care lucrează la standarde internaționale
Șansa de a oferi, alături de noi, servicii medicale la standarde internaționale
Dotări tehnice, echipament modern și asigurare cu cele necesare pentru a desfășura activitatea calitativ
Alimentație, uniforma și încălțăminte de lucru din contul instituției
Reduceri considerabile la serviciile medicale ale instituției pentru dvs. și familie
Descrierea instituției
Spitalul Internaţional Medpark din Republica Moldova este unicul spital privat, multidisciplinar, care are o capacitate de 80 paturi în staționar, 4 săli de operații, 3 săli de naștere, dispune de propriul laborator și servicii de ambulatoriu. Spitalul se poziționează ca centru de infarct miocardic și oferă servicii de înaltă calitate populației RM. Pacientul la noi este prioritatea numărul unu și oferim management complet de caz prin accesul la o varietate cât mai largă de consultații și investigații.
CV-urile se recepţionează la e-mail: resurse.umane@medpark.md (vă rugăm indicaţi poziţia pentru care aplicaţi).
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, dar doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
regiune Moldova Chișinău mun.