Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Candidatul ideal:
Persoană cu dorință de muncă, dinamică, ordonată, organizată, cunoscătoare a limbii engleze (nivel office), cunoștințe de contabilitate primară (registru de casă, emitere facturi/ chitanțe), cunoștințe în utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Responsabilități:
Activități zilnice de secretariat; corespondenţă; relații cu Contractori, Subantreprenori, Supraveghetori de Contract și Autoritatea Contractantă; arhivare documente; traduceri în/ din engleză; contabilitate primară (include registru de casă, urmărire facturi și plăți); întocmire situații/ documente/ rapoarte cerute de Manager;
Beneficii:
Salariu motivant într-un cadru de muncă profesionist;
Menţiuni:
Disponibilitate pentru training la unul din proiectele/birourile noastre din România.
Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul la adresa de e-mail menționată în anunț.
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru stabilirea unui interviu.
regiune Moldova Chișinău mun. Botanica