Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
Full time
Orarul de lucru
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:
Specialist în comunicare de marketing
(în Departamentul de vânzări și marketing)
Despre companie:
Una dintre cele mai mari companii, care oferă produse pentru îngrijirea pielii și cosmetică decorativă.
Responsabilități:
Scriere de articole de marketing, slogane de publicitate și texte promoționale cu scopul promovării strategiilor și produselor companiei
Crearea materialelor de tipar ale companiei – broșuri, cataloage, prospecte, etc.
Traducerea textelor din limbile engleză și rusă în limba română
Redactarea textelor în limba română
Lucrul cu furnizorii pentru crearea materialelor de tipar, video etc.
Îndeplinirea sarcinilor variate în funcție de necesitățile echipei
Ce condiții trebuie să îndeplinești:
Studii superioare în domenii relevante funcției: jurnalism, filologie etc.
Experiență de muncă în domeniu – 2 ani (de scriere a articolelor, de jurnalist, blogger, copywriter)
Cunoașterea excelentă a limbii române, la nivel de redactor
Cunoașterea bună a limbii engleze (scris – obligatoriu și comunicare - preferabil)și a limbii ruse (comunicare – obligatoriu, scris - preferabil)
Abilitate de lucru în programul Photoshop va constitui un avantaj
Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor diverse
Ce oferă compania:
Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii
Salariu competitiv
Posibilități de creștere și dezvoltare profesională
Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale
Sediu în centrul orașului Chișinău
Tichete de masă
Reduceri la cosmetică/ sumă acordată pe lună pentru produsele companiei
Dacă ești interesat/-ă, expediază CV-ul la adresa companiei HR-Consulting: ba80@search4staff.com, indicând codul poziției SCM în titlul mesajului, și dacă corespunzi cerințelor, vei fi invitat/-ă la un interviu!
Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
regiune Moldova Chișinău mun.