Срок размещения вакансии истёк. Также, возможно, она была скрыта или удалена пользователем.

Office manager

До 2-х лет
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Кишинёв мун.
Регион

Cerințe față de candidat: - Studii superioare finisate; - Persoana proactiva, disciplinata, si responsabila; - Cunoștințe PC – utilizator încrezut (Windows, MS Office, 1C); - Cunoștințe de bază în evidenta contabilă - constituie unavantaj; - Cunoașterea bună a limbii române si ruse. - Vorbire corectă și clară; - Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat - Experiența într-un post similar este binevenită. Responsabilități: - Recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei; - Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei; - Pregătirea adunărilor, întâlnirilor de afaceri desfășurate de către conducere; - Organizarea primirii vizitatorilor, facilitarea examinării solicitărilor și propunerilor angajaților; - Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri; - Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite/emise; - Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii; - Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei; - Expedierea faxurilor, scrisorilor; - Înregistrarea scrisorilor, certificatelor, documentației de intrare-ieșire; - Întocmirea proceselor verbale ale ședințelor; - Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere. Oferim: - Loc de muncă amenajat - Salariu motivant; - Pachet social; - Posibilitatea de a învăța lucruri noi; - Telefon de serviciu. - Creștere profesionala. Vor fi luați în considerare doar candidații care expediază CV + Foto pe adresa resurseumane@rodals.md Doar persoanele selectate vor fi contacte și invitate la interviul de angajare.

pегион Молдова Кишинёв мун.